Zendingscommissie

Zendingscie 3Onze taak is het bevorderen van het zendingsbewustzijn in onze gemeente en de gemeente op te wekken om de zending financieel te steunen.
Dit doen wij door middel van publicaties in de kerkbode of het gemeentemagazine ‘Rondom de kerk’, de verkoop van de GZB-dagboekjes ‘Een handvol koren’ en het organiseren van zendingsavonden.
Voor de zendingsavond wordt meestal een spreker of spreekster uitgenodigd, die over het zendingswerk in een bepaald land komt vertellen.
Financiële middelen brengen we bijeen door het organiseren van
- een jaarlijkse snuffelmarkt
- deelname aan de braderie
- creatieve voorjaars-, najaars- en kerstworkshops
- deelname aan de moonlight shopping (verkoop van vogelvoer- en kerstdecoraties)
- de activiteit Boekenruilen & Spelletjes
Wij ondersteunen hiermee diverse doelen, die jaarlijks variëren.Zendingscie 1
Middels een jaarverslag en een financieel verslag legt de commissie verantwoording af aan de kerkenraad.

Momenteel bestaat de commissie uit zeven leden:
Judith Beij
Betty de Graaf (penningmeester)
Janny Riedijk
Arina de Rijke
Chris van der Spaan (voorzitter)
Willy Westerlaken

Voor informatie kunt u contact opnemen met Janny Riedijk tel. 0166-692782 of Willy Westerlaken, tel. 0166-663696.
Zendingscie 2

Tot ziens bij één van onze activiteiten.
Iedereen is van harte welkom!