Tienerclub

Een gezellig samenzijn voor jongens en meiden vanaf 10 jaar in de Schuilplaats.

We beginnen de avonden met gebed, Bijbellezen en zingen. Daarna is er volop tijd voor verschillende vaardigheden in knutselen.Vogelhuisje

De Tienerclub wordt gehouden van eind september tot half juni. Op vrijdagavond van 19.00 uur tot 20.30 uur één keer in de twee weken.
De datums worden via de agenda in de kerkbode bekend gemaakt.
Kerstfeest vieren we samen met de zondagsschool in de kerk op Kerstavond.
Het seizoen wordt jaarlijks afgesloten op het strandje van Stavenisse.

Kids 4 Kids 'Voor jou.....voor mij'.

Al enkele jaren sparen we voor de schoenendoosactie Kids 4 Kids ‘Voor jou.....van mij’. Wij gebruiken het geld om schoolspullen,
toiletartikelen en speelgoed te kopen en de vervoerskosten van de schoenendozen te betalen.
De tieners mogen ook zelf spullen meenemen. De dozen worden door de tieners versierd en gevuld.
Tijdens de clubavonden staat er altijd een spaarbusje op tafel voor de schoenendoosactie.Tienerclub 5

Kom eens kijken en doe mee! Breng gerust een vriend of vriendin mee!

Wil je eerst nog meer informatie? Mail dan naar Rens Goedegebuure: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
We zien uit naar jullie komst!

Met vriendelijke groet,
Christina, Elna, Pim, Mark en Rens